zondag 17 augustus 2014

Haakspul

Op facebook stond een oproepje van 
Joke van Amigurumi Patterns.net ze zocht
proeflezers voor een nieuw kerst / winterboekje.
Ik mocht voor haar dit patroon uit proberen:


Het patroontje komt in het boekje
Amigurumi Winter Wonderland" van Ilaria Caliri
en komt in september uit.

Ook is het babydekentje voor mijn schoonzusje klaar
(en nu maar hopen dat ze mijn blog niet leest).
We wachten met spanning af want ze is 
al een week overtijd.
Ik was begonnen aan een rippeldeken maar ik kwam 
niet uit het patroon. Ik miste steken aan het einde.
Toen begonnen aan de snoepjeskussen uit Haken en Kleur 
maar halverwege vond ik dat de kleurtjes niet bij mijn 
schoonzusje paste ;-)
Uiteindelijk is dit het geworden:
Gehaakt met Scheepjes Softfun






Groetjes,
Bien



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren voor het dekentje, zo mooi fris. Ik ken je schoonzus natuurlijk niet, maar ik zou er erg blij mee zijn:-) Leuk poppetje, kan mij zo voorstellen dat het met andere kleuren ook leuk is.
    Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een boffers om te mogen proefhaken. Erg leuk poppetje is het.
    Het dekentje is erg mooi, zal ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk poppetje!
    Het dekentje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je je deken ontzettend mooi geworden! Het popje is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dekentje hoor en het popje is ook echt leuk!! Past goed bij elkaar... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig poppetje. Ik ben benieuwd welke leuke andere dingen in het boek staan. De deken is prachtig in deze kleuren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ♥ beautiful colors ... I like it ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olá Gerbiene,amei o seu blog e projetos,já vou ficar por aqui ok?Feliz domingo para você.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kleuren heb je voor de deken gebruikt!!
    Het poppetje op zich vind ik erg leuk maar persoonlijk vind ik het gezicht te kaal. Ik zou er zelf een neus en/of mond aan toevoegen. Maar zo zie je, zoveel haaksters, zoveel smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Leuk popje en mooie kleuren voor het dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen