zondag 15 december 2013

Kerstbomen

Ja hoor, het is weer zover: de lampjes van de  grootste kerstboom
van Nederland branden weer.

http://www.nieuws.nl/algemeen/20131119/Zendmast-IJsselstein-weer-opgetuigd-als-kerstboom
 
Ik kan elke avond genieten van deze mooie boom als ik uit mijn
keukenraam kijk, het bijft toch bijzonder.
 
Hier in huis staat hij ook weer.
Mijn schoonvader heeft weer een mooie boom uitgezocht.
Hij staat op veilige hoogte zodat Joop er niet
met de lichtjes vandoor kan gaan tijdens zijn
dagelijkse racemomentje.

 
Dit jaar ga ik een voor een kleurige boom met
veel zelf gemaakte hangers.
Met de kids kinderen (kids blijk je niet meer te mogen zeggen)
heb ik kerststerren van strijkkralen gemaakt.
De voorbeelden (ook die van de gehaakte kerstbomen) komen van
freubelweb en het sterretje is een patroontje van Echtstudio.
 
Afgelopen week heb ik ook twee kerststukken gemaakt.
We hadden een hele gezellige avond van de Personeelsvereniging
en zus en ik hebben voor onze verjaardag een workshop
bij onze plaatselijke bloembinder gekregen.
Met 6 vriendinnen / collega's werden onder in de
kelder de mooiste stukken gemaakt.
En het was erg gezellig!

 

 
Ik kan wel zeggen dat ik klaar ben voor de kerst.
Laat alle gezelligheid maar komen!
 
Groetjes,
Bien
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurige boom is het geworden. Wat zou het leuk zijn als iedere blogster haar kerstboom liet zien:) Ik heb ook een foto neer gezet van mijn crea boom, fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om die grote kerstboom altijd te kunnen zien. Dat geeft bij jullie dus zowel buiten als binnen sfeer. Jouw versiering is echt prachtig. Mijn haakwerk hangt op veel plekjes behalve in mijn kerstboom. Misschien iets voor een volgend jaar.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, je kerstversieringen. Mooi gemaakt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wij genieten iedere dag van de grootste kerstboom. Ik kijk vanuit mijn schoonheidssalon op zolder naar de boom, echt geweldig.
    Het ziet er allemaal erg leuk uit wat je gemaakt hebt. Nu maar lekker van deze tijd genieten. Het is zo weer Januari.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een kleurrijke kerstversieringen!

    BeantwoordenVerwijderen