donderdag 29 november 2012

druk druk druk

Hier eindelijk weer een berichtje van mij,
de tijd vliegt in deze tijd van het jaar.
Druk met de Goed Heiligman en alle andere
dingen die je als moeder moet doen
en ondertussen ook nog proberen tijd te maken
voor je hobby.
 
Heb eindelijk de sjaal van dochterlief af.
Nu is mevrouw een soort van eigenwijs
en wil ze hem toch liever niet om.
(Hadden wij vroeger ook, zeker niet de kleren aantrekken
die moeders voor ons maakte.)
 

 
Het komt er dus op neer dat ik hem maar zelf gaat dragen ;-)

Foto gemaakt door zoonlief
Ook de kerst swap van Aterlier Valerie loopt bijna op zijn eind.
Morgen ga ik mijn envelop op de post doen,
als het goed is heeft mijn swapmaatje hem dan zaterdag.
Dan volgen ook de foto's.
Valerie heeft de smaak van het swappen goed te pakken,
want ze heeft al weer een nieuwe swap georganiseerd,
Ik sla deze swap even over maar wie zin heeft kan
zich tot 4 januari opgeven.
 
 
Groetjes
Bien
 
 

8 opmerkingen:

  1. hahaha jaaaa.. mijn oudste zoon heeft een zelfgebreide truien fobie !!! ik mag voor zijn kinderen niks breien !
    gelukkig mag het wel voor de kleine van mijn oudste dochter!
    ik sla ook even de swaps en zo af.. ben veel te druk met haken voor de sint en kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sjaal staat jou prima hoor (leuk om je eens in je eigen echte velletje te zien, ipv je apenpakje, die overigens ook erg leuk is hoor ;-) ), helemaal niet erg dat je dochter die niet wilt dragen :-)
    Grappig, mijn jongens vragen juist van tijd tot tijd wanneer ik weer eens wat voor hun ga naaien: "vroeger naaide je altijd onze kleren en nu nooit meer..."

    Succes met alle drukte, geniet er nog maar van voordat ze dát niet meer willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sjaal staat je heel leuk hoor, nu ben je er weer een rijker moet je maar denken, haha!
    Sterkte met de "decemberdrukte" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ze die sjaal niet wilde! Ik vind hem prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sjaal is juist heel mooi. Maar hij staat jou ook heel goed. Wie weet wil ze hem binnenkort weer wel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooohhhh!!! Lovely!!!! Congratulations for your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colors in all your works.
    Your works are very inspiring.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kerstswap is goed aangekomen. Heel leuk allemaal. Nogmaals bedankt(inhoud staat op mijn blog). Ik denk dat je ook snel post krijgt want mijn swap voor jou is onderweg. Krijg je nog een verrassing na sinterklaas. Ik had het heel druk met werken en de voorbereidingen voor de kerstmarkt 9 dec. Sorry dat het even duurde
    Heel veel groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen