donderdag 9 augustus 2012

Mini vakantie

Gisteren zijn we terug gekomen van een minivakantie in Belgiƫ.
Mijn zus is daar een weekje op vakantie met haar gezin.
Ze hebben een huisje op boerderij Blauwhof gehuurd.
We zijn daar al eerder samen met de kinderen geweest.
En nu hebben we daar een nachtje gelogeerd.
Voor de kinderen is het daar super, de hele dag rondjes rijden
 met de skelters en fietsjes die daar staan.


Ook zijn we naar een openluchtmuseum geweest met bunkers en loopgraven
uit de 2e wereld oorlog geweest.


En natuurlijk moesten we ook even naar het strand. Naast het graven in het zand
hebben we ook krabbetjes gezocht.

 
Ga ik op mijn kamer bewaren mam, niet dus, ze stinken vreselijk
en hebben ze op de boerderij achtergelaten.

 In de auto ben ik alvast begonnen met de nieuwe knuffel voor zoonlief.
Hij wilde al heel lang Pieter uit het boekje Aapjes haken.
Aangezien we ruim 2 uur in de auto moesten zitten ben ik dus aardig opgeschoten.


Nu genieten we nog van de laatste dagen vakantie.
Volgende week moet ik weer aan het werk en begint de vakantieweek.
We moeten dan weer vroeg op en kunnen we alvast wennen aan het schoolritme.

groetjes
Bien



1 opmerking: