vrijdag 22 juni 2012

Sunshine award

Er gaat weer een award rond in blogland.
En ik heb hem ook gekregen:
Ik heb hem gekregen van Ingrid's Haakblog, dank je wel Ingrid.
Ze heeft een leuke blog met erg mooi gehaakt spul.

De regels voor deze award zijn:

-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen

-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.

1. Wat is je favoriete dier?
Een koe, ooit in mijn jonge jaren heb ik koeien
gespaard, nu is er niets meer over van mijn verzameling maar ze blijven leuk.

2.Wat is je favoriete getal?
16

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Cola Light

4.Facebook of Twitter? 
Facebook

5.Wat is je passie?
haken

6. Krijgen of geven?
Geven daar krijg je veel voor terug
 
7.Wat is je favoriete patroon?
Op dit moment zijn dat vooral granny's

8. Wat is je favoriete dag van de week?
Zaterdag

9. Wat is je favoriete bloem?
Tulpen of Ranonkels

10.Wat is je favoriete land?
Nederland
 
En dan mag ik 10 anderen nomineren:
Eigenlijk vind ik dat iedereen de award verdiend,
terwijl ik bezig ben met het kijken welke andere bloggers ik zal nomineren
merk ik dat bijna iedereen al een award heeft gekregen.
Ik heb bij deze besloten dat ik niet meer mee doe aan het doorgeven van een award.
Hoe lief het ook bedoeld is en hoe leuk het is om door iemand anders genomineerd te worden,
als je hem door moet geven aan 10 anderen hoe speciaal is het dan nog.
Dus:


Groetjes
Bien


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten