maandag 4 juni 2012

Het regent, het regent.....

Wat doe je als je een dag vrij hebt en het regent?
Je ruimt eerst de rommel op van het verjaardagsfeest van gisteren.
Je doet snel wat boodschappen voor het verjaardagsfeest van morgen.
Je bakt 30 voetbalcupcakes voor zoonlief om morgen uit te delen op school.


Bedankt zussie voor het goede idee.


De voetbalcupcakes heb ik gekocht bij de Welkoop,
daar hebben ze trouwens ook heerlijke cupcakemix.


Tussendoor heb ik mijn mandje met katoen opgezocht
en ben ik verder gegaan met het gigaproject waar ik eerder over schreef.
De zus van mijn vriendin wil graag een grannyblanket naar het patroon van Echtstudio.
Ze had het kussen gezien dat ik voor mijn nichtje had gehaakt.


Ik heb nog nooit zo'n groot project voor iemand anders gemaakt.
En wat reken je daar dan voor. Iemand een tip?



Het is wel een leuk werkje en het gaat sneller dan ik gedacht had.
Dus eigenlijk heb ik niet zo'n last gehad van de regen ;)

Morgen vieren we dat zoonlief 5 jaar wordt
en woensdag hebben we zijn Piratenfeestje.
Vervelen doen we dus nog even niet.

Groetjes,

Bien








6 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met zoonlief! Heel erg leuk die cupcakes!!!

    Wat betreft de deken, ik vind dat ook heel erg moeilijk. Zeker omdat ik meestal iets voor mensen maak die dicht bij staan maak. Meestal doe ik de materiaalkosten en vraag ik iets wat ik leuk vind om te krijgen. Haakboek ofzo.
    Hij wordt in ieder geval erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige verjaardag alvast voor de zoon! Die cakejes zijn echt wel knap!!!
    Zo'n deken ... ik begin er nog steeds niet aan, vrees dat ik het nooit zou afkrijgen! Geen idee hoeveel je voor zo een huzarenwerk moet vragen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n granny deken is inderdaad erg leuk...en veel werk! (Ik ben tot 15 squares gekomen..) Misschien dat ik jouw voorbeeld volg en er weer mee aan de slag ga!!)
    Daar mag je trouwens best wat voor rekenen! Succes nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, het ziet er alvast heel mooi uit. Ik ben verzot op Granny's. Ik zou ook niet weten wat te vragen. Je kan nooit alle uren rekenen en het moet toch betaalbaar blijven. Zoals Maartje zegt, misschien gewoon de materiaalkosten met een klein extraatje. Succes alvast. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke dingen maak jij allemaal, ben direct een volger van jou geworden :-) ik haak ook zo graag granny's, maar hou het voorlopig op een poppendekentje voor mijn dochter, succes met je groot project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een granny deken gehaakt voor mijn nicht, heb toen de materiaalkosten gevraagd met wat extra. Ik vond het ook wel leuk om te haken en dan zelf niet alle wolletjes enz. te moeten betalen:)

    BeantwoordenVerwijderen