maandag 16 april 2012

Zpagetti mandjes

Vrijdag zijn zussie en ik naar de Breidag in Nieuwegein geweest,
het was niet helemaal wat wij er van verwacht hadden.
We hadden meer op hip brei- en haakwerk gehoopt.
Maar dat kan ook aan ons liggen ;)
We hebben het wel gezellig gehad en we hebben mooie bollen
 zpagetti gekocht bij Marutska.

Op tangled happy had ik mooie gehaakte mandjes gezien,
het patroon vind je hier. Ik heb het patroon wel wat gewijzigd omdat
ik het mandje te groot vond worden. In het originele patroon werd een dubbele draad
gebruikt met haaknaald 8.
Ik ga proberen het op te schrijven en het hier nog te plaatsen.


Van het restje dat over was heb ik nog een laag mandje gehaakt.


De sleutelhangers zijn natuurlijk voor de Lentemarkt van as zaterdag.
Het is een superleuk werkje voor tussen door als je even niet wilt nadenken.


Mijn kinderen vonden de mandjes ook heel erg leuk.
Ik ben blij dat ze mijn haakhobby zo serieus nemen:


groetjes
Bien










10 opmerkingen:

  1. Het zijn hele leuke mandjes. Zie uit naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, multifunctionele mandjes!
    Ik vind ze leuk, net als die gezellige kleurige sleutelhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, leuke meiden...ehhh...mandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. had altijd gedacht dat zpagetti alleen voor handtassen was, maar blijkbaar kan je er ook andere dingen mee maken... leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Witam! Piękne szydełkowe koszyczki!!! Serdecznie pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ik ben ook naar de Breidag geweest en vond het ook tegenvallen. Inderdaad weinig hip haakwerk. Ik was er snel uitgekeken. Gelukkig wel geslaagd bij een van m'n vaste winkels en ook bij Marutska materiaal gekocht. Ik wil ook zo'n mand gaan maken. Staat al een tijdje op m'n to-do lijstje. Heb jij wel haaknaald 8 aangehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was via via op je blog terecht gekomen. Leuke dingen maak je vooral je armband van zpagetti vind ik een erg leuke tip.

    Ik ga je volgen, gezellig.

    Ben je benieuwd naar mij je bent van harte welkom op mijn blog.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hoi, ik ben samen met mijn dochter van 11 de mand aan het maken! Hij wordt erg leuk en ga er nog meer maken!
    Super leuk, bedankt voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. blij met dit blog. Ontzettend bedankt. Frederiek Renssen

    BeantwoordenVerwijderen