vrijdag 24 februari 2012

Bella

Ze is eindelijk af...... onze Bella de koe.
Ik kwam op het idee toen ik de roze Gideon aan het maken was.
Ooit was had ik een hele verzameling koeien, geen echte natuurlijk,
maar alles waar een koe op stond ging mee naar huis.
Tijdens het maken van Gideons kop zag ik er wel een koeienkop in.
Oude liefde roest niet dus er moest een koe gemaakt worden
en helemaal nu er weer een nichtje is bevallen van een dochtertje.
Bella gaat dus naar Marit ik hoop dat nichtlief deze blog nog niet gevonden heeft.


Het patroon komt dus uit Amigurumi & more, het is Gideon zonder nek.


Tot slot nog een paar foto's van onze cupcake-versier-middag.
Samen met een vriendin en de kids hebben we een hele lading cupcakes versierd.
Eerst naar de Intratuin waar ze heel wat versierspullen hebben en daarna aan de slag.
Vooral zoonlief was er erg druk mee, in plaats van stapeltaarten maakte hij stapelcakes.
En natuurlijk lekker snoepen, hij had er buikpijn van...


Nu nog twee granny's haken en dan is het Traveling Granny project klaar en
kan ik weer aan iets nieuws beginnen.

Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

groetjes,
Bien





18 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo'n fan van haken (omdat ik dat écht niet kan!) Maar dit is gewoonweg fantastisch!
    Zo'n mooie koe :)

    En die cupcakes zien er ook verrukkelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Super leuk geworden.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een heel mooie koe geworden,
    eentje om jaloers op te zijn ;)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bella is heel mooi geworden.. je kan er wat van. Mijn dochter is ook zot van cupcake versieren :-)) - Fijn Weekend.Jewel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, geweldig! Je moet er maar op komen, echt super!
    (ik ben blij dat ik lekker al lang je blog gevonden heb, je nicht mist wat ;-) )
    Mooie cupcakes hebben jullie gemaakt! Ze zullen wel erg zoet zijn geweest, zowel de taartjes als de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is dit een beauty van een koe, super gemaakt!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb Gideon al eens gemaakt en die was (al zeg ik het zelf ;)) erg mooi. Super, patroontje. Bedankt voor deze tip, ik ken iemand die gek is op koeien. Dat strikje maakt haar echt af, schattig <3

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gniffel, op Pinterest vinden ze hem ook mooi: http://pinterest.com/mwlbyangelique/crochet/ (let even op het aantal keren dat het repind is...;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed idee, Giedeon zonder lange nek! Een leuke koe is het zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bella is echt leuk!

    Ik heb een Blog-Award aan je doorgegeven.
    Voor meer details, zie mijn blog:

    http://ingridshaakblog.blogspot.com/

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt super leuk idee,

    ik heb zelf al 2 koeien gemaakt

    dankje

    BeantwoordenVerwijderen