maandag 16 januari 2012

Traveling Granny's Sneak peak (1)

Ja het is weer zover, de Granny's zijn weer op reis naar het volgende adres.
Ik mocht de granny's van Mariélle maken met hele mooie zachte pasteltintjes.
Hier een sneakpeak:


Ik heb ook een foto gemaakt van al die postzegels die op het pakje geplakt zaten,
ik wist niet dat je die nog kunt gebruiken.
Als het goed is komt morgen het volgende pakje binnen en kunnen we weer aan de slag.

Niet dat ik niets te doen heb.
Mijn zusje  en ik zijn gevraagd om op een Ladies Night te staan in het buurthuis van Benschop.
We willen daar onze zpagettieworkshops gaan promoten en natuurlijk haar schortjes en
Om onze stand nog wat meer te vullen en ook wat leuks te bieden aan de Ladies
ga ik nog wat waxinelichtjes haken.
Deze heb ik gehaakt met het patroon van Creathea 


We krijgen het dus nog lekker druk!!

O ja, wat super dat er zoveel mensen meedoen aan de give away,
ik had niet verwacht dat er ook zoveel volgers bij zouden komen.
Dank je wel allemaal!

Groetjes
Bien



4 opmerkingen:

  1. Leuk om vast een voorproefje te krijgen!

    En ja hoor, oude postzegels mogen nog steeds worden gebruikt. Omdat manlief net niet thuis was om me van een nieuwe lading te voorzien heb ik net gewoon een pakketzegel gebruikt maar het volgende pakketje gaat weer gewoon met oude zegels. Die zijn namelijk in de inkoop een stuk goedkoper en ze zijn gewoon nog helemaal geldig. Alleen op kleine pakketjes is het lastig omdat je nogal wat ruimte nodig hebt om het hele bedrag bij elkaar te plakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, dat krijg je met zo'n leuke give away ;-)

    Je bent lekker busy!
    Lijkt me leuk, zo'n ladiesnight,veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de sneak peak te zien. Die pastel kleurtjes zijn ook erg leuk :)

    En verder ook nog lekker druk, Veel succes met de ladiesnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Çok güzel çalışmalar ben çok beğendim eline sağlık sevgiler.

    BeantwoordenVerwijderen