vrijdag 2 december 2011

Sterretjes

Deze sterretjes heb ik gisteren gehaakt voor mijn vriendinnetje.
Ze is met gillende sirenes naar het ziekenhuis gebracht en
en moet daar voorlopig nog wel even blijven.
Om alle zorgen om te zetten in iets positiefs deze sterretjes gehaakt
zodat ze haar kamer een beetje kan opfleuren.


Ik kreeg gisteren ook mijn sinterklaaskadootje binnen:
Heel erg mooi glanzend acrylgaren van Cieb.
Het is heerlijk zacht en ik denk dat ik er een paar babymutsjes van ga maken.
Mijn twee nichtjes zijn alletwee, op dezelfde dag, bevallen van een dochtertje.



Iedereen een heel fijn Sinterklaas weekend gewenst!

Groetjes,
Bien

1 opmerking:

  1. Allereerst heel veel beterschap en sterkte voor je vriendin. Lief van je dat je de sterretjes hebt gemaakt om haar op te vrolijken.
    Die garen zijn idd lekker zacht; heb een tijdje terug een aantal van die bolletjes gewonnen bij een give-away.
    Jij ook een fijn Sinterklaas-weekend!

    BeantwoordenVerwijderen