zondag 11 december 2011

Bijna kerstmis

Gisteren kwam de kerstman mijn schoonvader, zoals elkjaar, de kerstboom brengen.


En terwijl wij aan de koffie zaten met de zelfversierde cupcakes,
(de cupcakes heb is  donderdag versierd tijdens een workshop van het kursusproject)
werd de boom in de standaard gezet en kon de versiering van zolder gehaald worden.
De kinderen helemaal blij want nu kon ook het huisje met en pasgeboren
kindje neergezet worden.

Dus na een dag met veel kerstrommel in huis en tussendoor
een bezoekje aan het tuincentrum en de andere opa en oma
is dus het resultaat:



De kerststal heb ik twee jaar geleden gemaakt samen met een vriendin.
Het patroon heb ik hier gekocht. 
Ik ben gek op kerststalletjes en heb er al een aantal gemaakt,
een paar heb ik er in opdracht gemaakt of verkocht.
Voor de kerst zal ik daar de foto's van laten zien.


Tijdens het uitpakken van de kerstspullen kwam ik onderin een doosje
met lintjes deze figuurtjes tegen. Ik was ze helemaal vergeten maar ik blijf ze leuk vinden.



De kerst kan beginnen zou ik zo zeggen.
Morgen ga ik met mijn zusje naar een workshop bij haar op de bloembindersopleiding.
(kijk ook even op haar blog, ze heeft een geweldige tafeltent gemaakt)

groetjes,
Bien





1 opmerking:

  1. Jullie zijn er zo te zien helemaal klaar voor, ziet er erg gezellig uit!
    Ik vind je stalletje prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen